February 2, 2016

【產程】7重地獄(上)

=產程詳細分享,慎讀=

每人體質不同,即便是順產,經歷也可差天共地,有人如去大便般容易,亦有人來回地獄又折返人間。我,就是歷經7重地獄的活生生例子。 

點樣7重法?簡單講,就是陣痛>穿水>開度數後的陣痛>放尿>吸BB出來>會陰傷口連針>會陰疼痛呢7重。 

詳細講的話,真夠我再次發惡夢。(OK啦,你當我唔忍得痛……) 

話說1月18日預產期當日早上感到絲絲陣痛,由於驚假宮縮,貿然入院會被趕返家,於是就先去睇私家醫生,確定「真陣痛」兼開始見紅始搭的士入伊利莎伯醫院。 


好幾次,痛到坐在椅子上,看著眼前這片風景……


入到醫院,做完一輪檢查+入院手續,堅陣痛開始來了。當時護士說1度都未開,叫我「等下啦,直到每3分鐘痛一次,每次痛1分鐘先通知我地!」痛痛痛,痛到第2日,陣痛頻率依然唔穩定,但痛的程度開始增加,之後更是痛到爆炸,而且很有便意(明顯是陣痛的一種,千祈咪嘗試用力痾),要手抓著床邊才撐得過去,睡又睡不到,好幾次痛到喊,後悔做乜順產咁大膽,是中途求護士俾我打支止痛針*,才叫休息過3個鐘。 

*我覺得呢支針好work,據知副作用有機會是頭暈、作嘔,護士又會同你講支針對BB呼吸或有少少影響(好似好想你唔打咁),我就覺得有排未生得唔使擔心,而用後只覺得少少暈,卻有助入睡,不錯說,有需要的話準媽媽可以試下,但每支只能維持大概3-4小時,而且護士不會讓你怒打。在大房(待產房)無乜咩減痛方法可用,這個值得試。(基本上有暖墊、fit ball幫助紓緩痛楚,但trust me,無乜用!) 

第二晚凌晨,開始痛到頂唔順,護士來檢查過,話宮頸見軟,但一度都未開,今晚應該未生得住。個下灰到想死,咁痛都未生得,點算?繼續痛,死忍難忍,好想放棄、失控之際(其實可以放棄咩?!),突然有一下好痛好痛,瞬間「卜」一聲,下面流出大量暖和的東西,痛到想尖叫*,即按制叫護士。 

*臨生前聽到隔離房有孕婦痛到不停大叫,之後俾護士鬧…… by the way,我覺得很痛時是無辦法有力叫的~

終於穿水,旋即被通知執好行裝,準備落產房。當下慘到不得了,下半身已經慘痛難當,痛到連站也站不穩,腳一直在震,還要自己收拾大包小包的,回想起來真不知如何撐過去。 

「打電話給你先生吧,叫他到產房B4等。」護士拋下一句,我即手震震地按電話,陳生很快便接聽。「生得喇?入產房?」「係……」痛到無力再講,好彩陳生醒目。 

下回再續。

7 comments:

  1. O~M~G....your sharing make me painful too ...

    ReplyDelete
  2. 睇完呢篇文真心覺得母愛嘅偉大 ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 生都唔偉大……因為真係無諗過咁痛,係我衝動JOR,哈~
      湊佢先偉大……真係成日喊ga,成日驚自己做得唔夠好

      Delete
  3. 親愛的,我一邊睇一邊都覺痛.....呀媽你好勁~現在見到女兒真係咩都值得了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又唔敢講咩都值得,但的確,望住佢會令你忘記痛楚……
      加油啊小米,我都等你好消息~

      Delete
  4. QE 整個生產過程同產後,你覺得好嗎

    ReplyDelete

Translate