January 29, 2013

安室奈美惠香港演唱會2013--門票到手【多餘門票已售】

等了19年,終於,終於,終於可以親眼睇到安室演唱會喇!!!!

個種激動,係難以形容,只想說,眼淚快要跑出來了!!!

唔好問我點解咁快有飛,仲知我好好彩地相識滿天下,所以托朋友買到,由於飛未到手(都未公開發售,當然無得拿住),所以未知位置,但其實有得親身感受,已經好足夠!





是次票價最高為$1,680,老實說,不便宜,但對於喜歡了她近廿年的小粉絲來說(我已經由十幾歲鍾意到佢三十歲,都唔小了......),實在是再貴都值得!!!

By the way,我為求自保,托兩邊朋友各買了2張飛,即現在有4張,其實只有我同陳生睇,如果誰有興趣,請pm我。

講明先,由於是內部識人買飛,所以飛要遲一點才有得拎(如果你有搵過人買內部門票都應該知道這規矩)~~~

都係個句,我不知道位置是怎樣,只知最近舞台。

記得,pm我,否則唔會回覆。

9 comments:

  1. 我唔等我朋友嘞~大不了到時幫佢買兩張~好驚我唔買會後悔~我要你呢兩張啦~不過我好樣衰地唔識點PM喔>_<你唔會唔覆我架呵?

    ReplyDelete
  2. 真係好感動好感動~我同你一樣都等咗十幾年嘞~
    我相信...喺現場一定會哭成淚人

    ReplyDelete
  3. 請問你既門票點賣呢?

    ReplyDelete
  4. 喂喂, 我諗我地真係同校的, 剛係FB ADD同學時見到D suggest fd list, 有你, 仲有幾位其同朋友 我可以add 你嗎?

    ReplyDelete
  5. 系唔系有兩張飛?咩價位?你賣幾錢?不過我響澳洲喔,點過數呢?

    ReplyDelete
  6. 系唔系有兩張飛?賣幾錢?不過我響澳洲喔,點過數呢?可唔可以email我?

    ReplyDelete
  7. airnote bridal atelierFebruary 8, 2013 at 9:39 AM

    noooooooooooooooooooo 原來有飛啊你~ 俾我死左佢啦~~~ *擦眼淚*

    ReplyDelete
  8. 請問是什麼位置?價錢多少?

    ReplyDelete

Translate