November 26, 2020

產後減肥難 最終靠這招2個月內減12磅

以前成日覺得減肚腩好易,食清一些、做幾日運動,自然收到肚腩。想當年日日都著貼身衫,從來無擔心過。

但隨著年紀漸長,新陳代謝減慢同生完BB,個肚腩開始愈來愈大,人亦愈來愈腫,好多裙、褲都不再合穿,試盡168 fasting、GM diet,的確有瘦少少,但一唔跟就好快肥返(何況GM diet是不適合長期進食的),彷彿吸啖風都會肥,好多次見到公關朋友都會問我:「你係咪準備有第二胎?」(我好記得有個公關說:「你以前真係好fit㗎,點解依家唔同咗樣!」=_=)

所以去年便試了PP(當時係舊版,未叫PP Plus),希望方便我這些要返工、湊仔的人搵返條腰,等自己感覺輕盈返、有返自信。不過當時磅數未去到高峰,吃了2星期見幫到排毒,磅數似乎有點微落,便沒有再跟著吃。

高峰驚見129lbs

至今年6月,上磅驚見129這個數字!!重回我青春期時最高的磅數,便決定要再用心減肥。

再度pick up吃PP Plus,跟著健康的飲食建議去吃,結果不用2個月便減到116lbs,雖然不算特別輕,但體脂減了5%,加上有返腰線,感覺已經好滿足!

之後即使因為應酬吃多了、喝多了,磅數都只是徘徊在117-118lbs之間,所以我由衷覺得PP Plus好強。


排毒是減肥重點

更重要的是現在不會經常便秘,肚唔谷,看起來皮膚都好好多(記得個陣睇西醫,問我係咪一向5-7日先去一次廁所,我答係,之後佢話「咁ok啦,唔係突然隔咁耐先去都唔使太擔心嘅(下?!)」)所以揀到一隻適合的瘦身supplement好重要,仲要全天然,好過以前那些食到心跳手震的減肥藥。

為了健康,天然與減重其實可以同步,真心推介予想減肥,但不想節食、怕會依賴及有副作用的朋友啊。

可以著返自己鍾意的衫,健康地瘦,是一件開心的事,各位加油!

No comments:

Post a Comment

Translate